مزایای داشتن یک وب سایت اینترنتی
نوشته شده توسط : امامی

آیا من می توانم یک سایت اینترنتی داشته باشم؟

داشتن یک سایت اینترنتی حرفه ای شاید خواست شما هم باشد. باید بدانید که به مانند هر صفحۀ دیگری در شبکۀ مجازی اینترنت، شما هم می توانید یک سایت داشته باشید. داشتن یک سایت مزایایی دارد که دیگر صفحات مجازی ندارند. مثلاً پایداری بالا و همچنین قابلیت دسترسی پذیری یک سایت بسیار بیشتر از یک کانال یا صفحۀ شخصی در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک است. دلیل آن این است که یک سایت به صورت مستقیم از طریق یک مرورگر قابل دسترس است و توسط موتور جستجو مثل گوگل ذخیره می شود و قابلیت جستجو دارد.

پس این از مزایای داشتن یک سایت اینترنتی بود. اما در پاسخ به این سوال باید گفت هر کسی می تواند یک سایت داشته باشید. اما به سبب مزیت بیشتری که دارد، معمولاً زحمت و زمان بیشتری برای راه اندازی آن نیاز دارد. منظور این است که یک سایت مثل راه اندازی یک کانال در تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی نیست. بلکه ممکن است اندکی زمان بیشتری را صرف کند. اما نگران نباشید. این کار اصلاً سخت نیست!

با راه حل هایی که در ادامه به شما خواهیم داد، به سادگی قادرید وب سایت خود را بسازید و آن را مدیریت کنید و روز به روز به تعداد بازدید کنندگان آن اضافه کنید. پس همچنان با کانال آموزش طراحی سایت همراه باشید.





:: برچسب‌ها: مزایای داشتن یک وب سایت اینترنتی,طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: